aanmeldingsprocedure

Indien u bij mij in zorg wilt komen of supervisie, leertherapie of coaching wil volgen kunt u contact opnemen (via de 'contact'pagina of via info@inaleeuw.nl). Ik zal u dan bellen om kort te horen wat er speelt en/of wat uw vraag is en of  de voorwaarden voor kwalitatief goede zorg voldoende zijn . Enkele dagen later zal ik  u laten weten of ik u in zorg kan nemen of supervisie, leertherapie of coaching kan bieden.

informatie voor verwijzers

Verwijzingen worden uitsluitend geaccepteerd na telefonisch overleg. U kunt daarvoor  contact opnemen (via de 'contact'pagina of via info@inaleeuw.nl). Ik neem dan z.s.m. contact met u op. 

Beroepscode en vertrouwelijkheid

Ik ben gehouden aan de Beroepscode voor psychotherapeuten zoals die is opgesteld door de Nederlandse Vereniging voor Psychotherapie. Hierin is onder andere het beroepsgeheim geregeld. Deze kunt u downloaden. De vertrouwelijkheid wordt ook geborgd door de De wet op de Geneeskundige Behandelovereenkomst. In het kader van de privacywetgeving kunt u het privacystatement van mijn praktijk  hier vinden. 

bereikbaarheid in geval van crisissituaties

In geval van een acute crisissituatie, kunt u binnen kantooruren contact met mij opnemen. Als ik de telefoon niet opneem, spreek dan een voicemailbericht in of stuur een e-mail. Twee keer per dag controleer ik mijn mailbox en luister ik mijn voicemail af. Samen kijken we dan wat u op dat moment nodig heeft en of bijvoorbeeld de huisarts of crisisdienst ingeschakeld moet worden. Buiten kantooruren is de praktijk gesloten. Op deze momenten kunt u contact opnemen met de huisarts of de dienstdoende huisartsenpost. Het telefoonnummer van de huisartsenpost wordt vermeld in het voicemailbericht van uw eigen huisarts. 

WERKDAGEN EN TIJDEN  

Ik ben werkzaam op maandag, dinsdag en donderdag van 09:00 - 17:00. 

 

LOCATIE

De praktijk is gevestigd in het gebouw van Psychiaterpraktijk Hoek aan de Bunderstraat 124 in Meerssen. 

 

Praktijkhond charlie

Op indicatie is Charlie aanwezig. Dit is een vriendelijke labradoodle. Dat gebeurt uitsluitend in overleg en indien dit  uw behandeling ten goede komt, bijvoorbeeld na een intensieve traumabehandeling. 

KLACHTEN  

Indien u ontevreden bent over de geboden zorg dan hoor ik dat graag, en zal samen met u zoeken naar een oplossing. Daarnaast ben ik  aangesloten bij de klachten en geschillenregeling van de LVVP. Deze is te vinden via https://lvvp.info/over/wet-en-regelgeving/wkkgz/de-lvvp-klachten-en-geschillenregeling/. U kunt zich tevens wenden tot het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) waarbij ik ben aangesloten via klachten@cbkz.nl of per aangetekende post: CBKZ, Antwoordnummer 5670, 4200 WB Gorinchem. Klachten kunnen digitaal worden ingediend met het klachtenformulier. 


Download
Kwaliteitsstatuut
kwaliteitsstatuut 2025 4.0.pdf
Adobe Acrobat document 114.6 KB
Download
Patientenfolder LVVP
20250414-Patientenfolder-wat-u-moet-wete
Adobe Acrobat document 183.4 KB
Download
Klachtenregeling LVVP
Klachtenregeling-LVVP-Wkkgz-december-202
Adobe Acrobat document 211.1 KB

Download
Algemene voorwaarden
algemene voorwaarden 2024.pdf
Adobe Acrobat document 172.6 KB
Download
LVVP visitatiecertificaat
LVVP visitatiecertificaat .pdf
Adobe Acrobat document 145.0 KB
Download
Betalingsvoorwaarden
conform richtlijnen LVVP
LVVP001-LVVP-format-betalingsvoorwaarden
Adobe Acrobat document 304.6 KB